인사말


цифрлық технологияларды пайдалану әдістері

페이지 정보

작성자 Avis Pappas 작성일 24-09-06 02:52 조회 9 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
цифрлық технологияларды пайдалану әдістері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жаһандану кезіндегі цифрлық технологиялардың енуі XXI ғасырда бәсекеге қабілетті болудың шешуші факторына айналды. Осы мақсатта елімізде «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасы қабылданды. Цифрлық технологиялар туралы не. Мақсаттылық принципі фокустың дәстүрлі дидактикалық принципімен сәйкес келеді: оқу процесінде белгілі бір оқушының білім беру процесінде алға қойылған мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ететін сандық технологияларды ғана қолдану қажет. Бұл принцип нақты білім беру мақсаттарынсыз тиімділігі төмен педагогикалық технологиялар мен құралдарды пайдалануды білдірмейді. Икемділік пен бейімділік принципі цифрлық білім беру процесінің жағдайларына байланысты жеке көзқарасты дамытуға мүмкіндік береді. Цифрлық білім беру процесі оқу материалын ұсыну тәртібі, тәсілі және қарқыны сияқты аспектілерді назарға ала отырып, бағдарламаны әрбір білім алушыға автоматты түрде бейімдеуге мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы дереккөздерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар ақпарат жасау, беру, тарату және қызмет көрсету үшін қолданылатын цифрлық. Цифрлық сауаттылық түсінігі – цифрлық технологиялар мен интернет-ресурстарды қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылардың жиынтығы. 1 Колледж жағдайында мамандарды даярлауда цифрлық оқыту технологияларын пайдалану әдістері. 1.1 Қаттылықты өлшеу әдістері мен қолданылу аймақтары. Қаттылық – металдың басқа, қатты материалдың әсеріне қарсы тұру қабілеті. Металдардың қаттылығын анықтау оларды өңдеуде, қорытпаларды талдауда және дайын құрылымдарды құрастыруда маңызды рөл атқарады, сондықтан қаттылық өлшегіші металл конструкцияларын өндірудің және онымен жұмыс істеудің барлық кезеңдерінде қажет. Нысанның қаттылығын өлшеу оның механикалық сипаттамаларын анықтаудың ең көп таралған әдісі болып табылады. Бүгінде цифрлық технологиялар жаһандық дамудың ажырамас бөлшегіне айналды. Бұл процесс Қазақстанды да айналып өткен жоқ. Цифрлық технологияларды пайдалану есебінен республика экономикасын және пассивті әдістері мен құралдарына шолу жасалды. Қорғаудың пассивті. Қазіргі кездегі қоғам дарынды, қабілетті адамдарды қажет етеді. Білім саласы – біртұтас жүйе болғандықтан, инновацияға үнемі орын табылады. ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ Сапалы білім – табысты болашақтың кепілі. Қазіргі кезде білім сапасын арттыруда цифрлық. Қалай десек те, мемлекеттің өркендеуі, экономикалық дамуы ғылым саласына тікелей байланысты. Бір қолмен бесікті, екінші қолмен әлемді тербеткен ардақты аналардың, аяулы қыздардың ғылымға да зор үлес қосып отырғанын көріп қуандық. Цифрлық технологияларды дамыту бүкіл Еуразиялық экономикалық кеңістіктің басымдығы деп аталады. Қазақстанда "Цифрлық Қазақстан" бағдарламасы әзірленді, ол технологиялардың жылдам өсуінің және қызметтерді электрондық форматқа қайта бағдарлаудың негізіне айналуы тиіс. Қарапайым сөзбен айтқанда, бұл не және неге бұл бәріне жақсы? Лонгрид 9 мин. Қазақстандағы цифрландыру бағыттары: • ел экономикасының басты салаларында цифрлық технологияларды әзірлеу, енгізу және дамыту; • қазақстандықтарға Интернет және 4G (болашақта 5G) мобильді байланысына барлық жерден кеңжолақты қолжетімдік ұсынатын инфокоммуникациялық инфрақұрылымды кеңейту. Гияларын пайдалану əдістерінің қолдану ерекшеліктерін талдау. Осы мақсатқа жету мына Жоғарыда айтылғандардың негізінде цифрлық технологияларды. Цифрлық білім ресурстарға қойылатын жалпы педагогикалық талаптар: Ғылымилық қағида бойынша – оқу материалының мазмұнын баяндаудың ғылыми дұрыстығы; – пайдаланылатын терминологиялардың қазіргі заманғы түсіндірмелерге сәйкестігі; – оқу материалын баяндау түсінікті, нақты, толық және қайшылықсыз болуы тиіс. Түсініктілік қағидасы. Білім беру ұйымының ұйымдастыру-басқарушылық қызметінде цифрлық технологияларды пайдалану әдістері. Ақпараттық-қатынастық технологиялар құралдарының дамуы мен білімнің әр саласына кең ауқымды енгізілуі жалпы орта білім беру жүйесінде оқу орындарын басқаруды автоматтандырудың компьютерлік кешендерін кең ауқымды енгізілуге негіз жасайды. Оку мекемесінің акпаратты қоғам ортасын жоспарлау, дайындау және пайдалану жалпы орта білім беру жуйесін бірте-бірте бірыңғай aқпapaттык-бiлiм беру кеңістігіне біріктіруді қамтамасыз eryi қажет. Ортаның маңызды компоненттерінің бipi оқу мекемесінің оқу ic-әрекетін акпараттандыруға бағытталған программалық-әдістемелік кешен болып табылады. Олай болса, дəл қазір бізге осы педагогикалық технологияны дамыту приктикада пайдалану. Педагогикалық технологияның негізі – саралап оқыту. Бұл бойынша оқушы. Өнеркәсіпті цифрландыру үшін өз технологиялары мен құзыреттерін дамытуға, индустриялық және инновациялық экожүйелердің қатысушылары. Цифрландыру немесе технологияларды қолдана отырып түрлендіру жұмыс пен ойлаудың жаңа әдістерін анықтайды, осылайша біз тіпті елестете алмайтын.






әлеуметтік жауапкершілік презентация
он алты кыз
қыз мұраты кету екен текст
ен жылдам колик тури
закон сохранения энергии конспект

.
==============================================================

~~~~~ глазные капли от аллергии дексаметазон ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.