인사말


реферат баскетбол казакша - футбол реферат казакша

페이지 정보

작성자 Adell 작성일 24-09-21 05:51 조회 9 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
реферат баскетбол казакша - футбол реферат казакша [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Баскетбол – доппен ойналатын ойын. Ойынның мәні – ережеде көрсетілген уақыт ішінде қарсылас команданың корзинасына көбірек доп салуға деген ойыгшылар ұмтыл. Ең алғашқы баскетбол сайысы өткен күн деп 1891 жылдың21 –желтоқсанда Сприч- филд колледжінің дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі Джеймс Нейсмитке қолайлы көңіл. Баскетбол қазақша реферат сочинения и курсовые работы. слайд, казакша, қазақша, реферат, сценарий, шығарма, шыгарма, из какой ткани состоит носовая перегородка сочинение на казахском казакша туралы қазақша на казахском арналған арналган. реферат қазақша, #шоқан уәлиханов фото, #шоқан уәлиханов туралы мәлімет, #шоқан. Баскетбол одна из самых популярных игр в нашей стране. Для нее характерны разнообразные движения; ходьба, бег, остановки, повороты, прыжки, ловля, броски и ведение мяча, осуществляемые в. Инфоурок › Физическая культура ›Статьи›Доклад на тему: "«Баскетбол ойынының әдіс тәсілдерін үйрету»". Доклад на тему: "«Баскетбол ойынының әдіс тәсілдерін үйрету»". Физическая культура. Статьи. Скачать материал. КІРІСПЕ. Баскетбол ағылшын тілінен аударганда «basket» себет жане «ball» доп деген сөзді білдіреді.Баскетбол камандалық спорттық ойын,оның мақсаты қарсыластың торын қолмен доп түсіру,сонымен қатар қарсылас команда допты салдырмау әрекетін жасайды. Реферат казакша страница 2. Баскетбол реферат казакша бесплатно рефераты баскетбол реферат казакша сочинения и курсовые работы реферат по физкультуре 2.Реферат перевод на казахский язык. Рефераты на казахском языке бесплатно! У нас самая большая коллекция бесплатных рефератов на казахском языке, каждый день добавляется как минимум. МОК вынес решение о признании баскетбола олимпийским видом спорта. Баскетбол завоевывал все большую популярность, но с момента проведения первой игры менялись техника, тактика и правила. Футбол ойыны барлық дүниежүзі елдерінде танымал. Футбол спорт түрі сияқты ұдайы дамиды, ойын тәсілі де ұшталып, футболистің қозғаду қызметі қиындатылады Қазақша рефераттар. Реферат Баскетбол Казакша Контрольная работа: Принцип светского государства в РФ. Государственные органы с особым правовым статусом Реферат по теме Биржи Украина Реферат: Господарське. Реферат. Тақырыбы: "Футбол». Дайындаған: Муханбетқалиев Д. Ж. Тексерген: Нусипова А. А. Мазмұны. Кіріспе. Футбол тарихы. Футбол ойнау ережелері. Мен өз рефератымда футболдың даму тарихы, олардың ойынындағы тактикасы туралы айтқым келеді. Футбол (ағылш. football, "аяқты доп") қарсыластың қақпасына допты аяқпен немесе дененің басқа бөліктерімен (қолдан басқа) қарсылас командасына қарағанда көп рет соғу мақсаты болып табылатын командалық спорт түрі. Реферат на тему: Футбол. Футбо́л (от англ. foot — ступня, ball — мяч) — командный вид спорта, в котором целью является забить мяч в ворота соперника ногами или. Загрузок: 19882. Баскетбол. Баскетбол (ағылшынша: basketball, basket торқалта, ball доп)- командалық спорт ойыны. Мақсаты — өз себетіне допты салғызбай, қарсылас себетіне допты лақтырып салу. Баскетбол дамуының түрлі кезеңдерінде тәсілдер саны, оларды орындау әдістері, бағалац критериилері өзгеріп, жетілдіріліп отырылған. Арсенал қайта құрылуына ойын ережелерінің жоспарын дамыту, ойыншылардың басқа да дайындық түрлерінің деңгейін арттыру әсер етеді. Қозғалысты, жүгіруді, секіруді, тоқтауды, айналыстарды жетілдіруӘрбір даму кезеңіндегі спортсмен техникасы – бұл ойыншыға ережелер шектеулерінен шықпай күрделі ойын жағдайларында Интернет-магазин Шин Line. Home›Қазақша рефераттар›Қазақша реферат: Ойын техникасын топтау. Қазақша реферат: Ойын техникасын топтау., 06:59. 0. Спорт және дене тәрбиесi. Қазақ халқының дене тәрбиесiне, оны шынықтыруға, ептiлiкке, денсаулықты, көңiл-күйдi көтеруге арналған осы кездегi дене тәрбиесi мен спорт нышаны ерте заманда-ақ халық кәдесiне жарағандығын кейбiр археол. Реферат Баскетбол Казакша Контрольная работа: Принцип светского государства в РФ. Государственные органы с особым правовым статусом Реферат по теме Биржи Украина Реферат: Господарське. Спорттың адам өмірінде алатын орны зор екендігін бәріміз білеміз. Спортпен айналысқан адамның денсаулығы мықты, өзі шыдамды болады. Біздің ата. Халықаралық футбол ассоцияцияның (ifab) әртүрлі деңгейде және әр түрлі футболшылар топтары үшін (мысалы, жасөспірімдер үшін, әйелдер үшін, мүмкіншілігі шектелгендер үшін және т.б. үшін) ресми түрінде қабылданған ойын. Баскетбол реферат атты Баяндамалар, реферат, пәні Дене шынықтыру. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Баскетбол реферат. Материал туралы қысқаша түсінік. Баскетбол тарихы ойын ережесі. Авторы: Бахытов Азамат Бахытович.



деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшеліктері - деңгейлеп саралап оқыту технологиясының тиімділігі [Читать далее...]

Деңгейлеп оқыту технологиясы ХХ ғасырдың аяқ кезіндегі педагогикалық ой тұжырымдардағы гуманизм идеялары,еркін білім беру, оқушының жеке тұлғалық күшін дамыту үшін мектептің алдында оқытудың және тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке тұлғаның дамуына мектеп ортасында қолайлы жағдай жасау қажеттілігі туындайды. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы 1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. Деңгейлеп оқыту технологиясы ХХ ғасырдың аяқ кезіндегі педагогикалық ой тұжырымдардағы гуманизм идеялары,еркін білім беру, оқушының жеке тұлғалық күшін дамыту үшін мектептің алдында оқытудың және тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке тұлғаның дамуына мектеп ортасында қолайлы жағдай жасау қажеттілігі туындайды. Баяндама: Білім беруде жаңа тәсілдерді қолданудың тиімділігі. Баяндама "Бастауыш сыныпта ақпараттық технологияны қолданудың маңызы". Тиімді сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойлау. Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы қазіргі уақытта жаңа технологиялардың бірі деп келеді. Дамыта оқытудың негізін Ян Амос. Солардың бірі –профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясы. Бұл технология оқушының ой-өрісінің дамуына, пәнге деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Әрбір тарау бойынша деңгейлік тапсырмалар –дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді, өйткені ол оқушының ойлауын, елестету мен еске сақтауын, белсенділігін, дағдысын, білім сапасын қамтамасыз етеді. Осы арқылы деңгейлік және дербес оқыту принциптерімен қатар, барлық оқушыға қатысты ізгілендіру принципі де сақталады. Деңгейлік тапсырмалар оқушылардың әр түрлі білім дәрежесіне сай ұсынылады. Деңгейлік тапсырмаларды орындағанда мұғалім – бақылаушы, кеңесші. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы 1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. Білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру мақсатында өз тәжірибемде деңгейлеп саралап оқыту технологиясын пайдаланамын. Тәжірибе барысында қолданылған тиімді формалар, құралдар, әдістер сапалы білім негізін қалыптастыруға әсерін тигізе алды. Абдраманова, Г. Б. Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшелігі Г. Б. Абдраманова, Э. У. Жусупова, Ж. А. Нахатова. — Текст непосредственный // Молодой ученый. — 2014. — № 20.1 (79.1). Деңгейлік оқытудың ерекшелігі – оқушылардың сабақ барысында бірнеше деңгейде жұмыс жасай алатындығында. Сонымен бірге қазіргі жаңа технологиямен оқыту барысында компьютерлер мен оларды басқарушы алгоритмдер біздің қоғаммыздың маңызды бөлігіне айналды. Білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру мақсатында өз тәжірибемде деңгейлеп саралап оқыту технологиясын пайдаланамын. Тәжірибе барысында қолданылған тиімді формалар, құралдар, әдістер сапалы білім негізін қалыптастыруға әсерін тигізе алды. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының мұғалімдерге тиімділігі. Профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы жаңаша өзгерген мақсатпен оқушылардың өздігінен танып, іздену іс-әрекеттерін меңгертуді талап етеді. Бұл техноологияда бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударылды. Ж.А.Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясының негізгі идеясы оқытуды ізгілендіру мен демократияландыру жағдайында оқушыны өздігімен даму бағдарын анықтап, дамитын және өздігінен дұрыс шешім қабылдай алатын, өзін-өзі тәрбиелеуші тұлға ретінде қалыптастыру болып табылады. Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін барынша пайдалана отырып,білім алуына жағдай жасайды.Әртүрлі деңгейдегі балаларға бірдей зейін аударып,олармен саралап жұмыс істеуге. Өзектілігі — Профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы жаңаша өзгерген мақсатпен оқушылардың өздігінен танып, іздену іс-әрекеттерін меңгертуді талап етеді. Бұл технологияда бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударады. Актуалдығы – деңгейлеп – саралап оқытудың басты сипаты – мақсатты нәтиже. Қоғам талабы да – нәтижелі оқушы даярлауда болып отыр. Зерттеудің тапсырмалары – деңгейлеп – саралап оқытудың тиімділігіне көз жеткізу. Әр пән бойынша оқу модельдерін әзірлеу және әдістемелерін жинақтау. Бұл технологияның тағы бір ерекшелігі дарынды балалармен тұрақты және жүйелі жұмыс істеу мүмкіндігі болып табылады. 3.Деңгейлеп -саралап оқыту құрылымында білім игерудің негізгі үш деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (минималды базалық), бағдарламалық, күрделенген деңгей. -оқушының жеке тәжірибесінде негізделген деңгейлеп оқыту технологиясы тиімді де нәтижелі болу үшін:жеке тұлға ерекшеліктеріне Профессор Ж. Қараевтың технологиясының тиімділігі сол жаңа тақырыпты балаларға шығармашылық ізденіс үстінде өздігінен меңгеруі тиіс.Сондықтан мұндай сабақтарда оқушылардың ынтасын белсенділігін арттыру үшін мәселелік сұрақтар қойып отыру.Тақырып бойынша жасалған деңгейлік тапсырмалар жүйесі сабақта қарастырылды. 2.1.Бастауыш сыныптардағы тіл сабақтарында деңгейлеп оқыту. Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы 1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. Деңгейлеп-саралап оқыту әрекеті – білім алуға бағыттаған әрекет. Ол өз бетінше әрі мұғалімнің жетекшілігімен жүзеге асады. Біз басшылыққа алып отырған саралай оқытудың жүйелік негізін Б. Ананьев, Л. Выготский, А. Леонтьев, С. Рубинштейн т.б. ғылымдар жасаған. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы 1998 оқу жылынан бастап мектептің барлық сатысына, барлық пәндерге еніп, оқу үрдісін жандандыруға үлкен үлес қосып келеді. Профессор Ж.Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы жаңаша өзгерген мақсатпен оқушылардың өздігінен танып, іздену іс-әрекеттерін меңгертуді талап етеді. Бұл технологияда бірінші орында оқушы тұрады және өз бетімен білім алудағы белсенділігіне аса назар аударылды. 11. 3) Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің үш деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (базалық), бағдарламалық, күрделенген деңгей сондықтан әрбір оқушы меңгеруі тиіс. Себебі сабақтың ерекшелігі және оның тиімділігін арттырудың негізгі Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының оқушыларға тиімділігі. Сабақтың ерекшелігі және оның тиімділігін арттырудың негізгі тәсілдерінің бірі Қараевтың деңгейлеп, саралап оқыту технологиясы мынадай 4 түрге бөлінген.


казак акср астаналары
менің ен жақын досым эссе
розыгрыш форте банк
бүркіт туралы сөйлем құрау
7 модульдік оқыту технологиясы

.
==============================================================

~~~~~ признаки абьюза в дружбе ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.