인사말


модульдік оқыту технологиясы балабақшада - акт технологиясы балабақшад…

페이지 정보

작성자 Leonor 작성일 24-06-05 21:32 조회 39 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=модульдік+оқыту+технологиясы+балабақшада+акт+технологиясы+балабақшада
 
 
модульдік оқыту технологиясы балабақшада - акт технологиясы балабақшада [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАБАҚШАДА ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ IT ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ модульдік бағдарламасы болып табылады. Кез келген оқыту технологиясы тәрбиешіден терең теориялық, психологиялық, Мультимедиялық оқулықтар балабақшада балаларға арналған таптырмас құрал болып. 1 Модульдік оқыту технологиясы баланы дамыту құралы 2 Балабақшада оқу тәрбие үрдісіне бағдарламалық барлық ұйымдастырылған оқу қызметінің мазмұнына модулдік оқыту технологиясын еңгізу жүргізілуде. Себебі бұл технологияның білім берудегі балалар мен педагогтарға берері мол. Балабақшадағы білім беру процесінде АКТ қолдану тиімділігі атты Мақала, пәні Балабақша. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Ата-ана баласын балабақшаға әкелгенде үлкен ортаға үйренеді, бейімделеді, көзі ашылады деп үміттенеді. Ол -педагогтың басты мақсатының бірі. Баланың ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, оқу, жазу, сызуға ойын арқылы үйрету басты назарында болатыны анық. Сонымен қатар, оқытудың инновациялық жүйесі білім, оқыту процесінде жаңа технологияларды пайдалана білу іскерлігі қалыптасу керек. Қазіргі кезде толғандыратын өзекті мәселелердің ең негізгісі – еліміздің болашағы. ШҚО, Тарбағатай ауданы, Байтоғас ауылы Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі, математика пәні мұғалімі Алгашокова Жайнагуль Амантаевна Модульдік оқыту әдісіне құрылған сабақ. Менің сабақ берудегі басты мақсатым: оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, математикаға қабілетті оқушылармен жеке жұмыс жүргізу арқылы шығармашылық қабілетін дамыту, тұлғаны біліміне қарай әділ бағалау, өзін-өзі бағалауға үйрету.Модульдік оқыту технолгиясы балаларды оқытуға ғана емес ШҚО, Тарбағатай ауданы, Байтоғас ауылы. Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі, математика пәні мұғалімі. Алгашокова Жайнагуль Амантаевна. Модульдік оқыту әдісіне құрылған сабақ. Модульдік технология тәрбиешінің алдында тұрған көптеген мәселелерді. 12. Скачать презентанцию. Мектепке дейінгі балаларды модульдік оқыту технологиясы арқылы тілдерін дамыту. Главная. Разное. Мектепке дейінгі балаларды модульдік оқыту технологиясы арқылы тілдерін дамыту. Слайды и текст этой презентации. Слайд 1 Мастерство это то, чего можно добиться, и как могут. Балабақшадағы оқыту технологиялары. ПРЕЗЕНТАЦИЯ ДЛЯ ПЕДАГОГОВ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ПО ИСПОЛЬЗОВАНИЮ АКТ НА КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ. ШҚО, Тарбағатай ауданы, Байтоғас ауылы Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі, математика пәні мұғалімі Алгашокова Жайнагуль Амантаевна Модульдік оқыту әдісіне құрылған сабақ. Менің сабақ берудегі басты мақсатым: оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, математикаға қабілетті оқушылармен жеке жұмыс жүргізу арқылы шығармашылық қабілетін дамыту, тұлғаны біліміне қарай әділ бағалау, өзін-өзі бағалауға үйрету.Модульдік оқыту технолгиясы балаларды оқытуға ғана емес ШҚО, Тарбағатай ауданы, Байтоғас ауылы. Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі, математика пәні мұғалімі. Алгашокова Жайнагуль Амантаевна. Модульдік оқыту әдісіне құрылған сабақ. Презентация на тему: " Модульдік оқыту технологиясы баланы дамыту құралы." — Транскрипт: 1 Модульдік оқыту технологиясы баланы дамыту құралы. 2 Балабақшада оқу тәрбие үрдісіне. Библиографическое описание: Абенова, Н. Б. Педагогика сабағында модульдік оқыту технологиясында ойын элементтерін пайдаланудың тиімділігі Н. Б. Абенова, Г. Б. Садуова. — Текст непосредственный // Молодой ученый. — 2015. — № 8.2 (88.2). Сурет 1. Модульдік оқыту технологиясының құрылымы. Әр оқу модулінде сағат саны әртүрлі болады, бұл оқу бағдарламасы бойынша сол тақырыпқа, тақырыптар тобына немесе тарауға, бөлінген сағат санына байланысты. Кіріспе бөлімінде мұғалім оқушыларды оқу модулінің жалпы құрылымымен және мазмұнымен таныстырады, материалды тірек сызбаларға сүйене отырып қысқаша (15-20минут ішінде) түсіндіреді. By ФБ Бөрібекова Cited by 11 — бағытталған, оқытудың модульдік технологиясы (В. М. Монахов) Модульдік оқыту технологиясы Мазмұнды бейнелі ойын: отбасы, балабақша, мектеп,. Балабақшада қолдануға тиімді технологиялар: ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясы. «Тәй-тәй» технологиясы, Монтессори технологиясы, Зайцев технологиясы, дамыта оқыту технологиясы. ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясын өткен ғасырдың 70 жылдары Г. С. Альтшуллер ойлап тапқан. Мектепке дейінгі. Міндеттері: Балабақшада оқу әрекеті барысында қолданылатын жаңа-әдіс тәсілдерге сипаттама беру; Ойын және ақпараттық коммуникациялық технологиясын балабақшада қолдану ерекшеліктеріне тоқталу; Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамыту құралы ретінде танымдық ойынның тиімділігін эксперименталды түрде тексеру. Зайцев технологиясы бойынша оқыту бұл ойын арқылы оқыту. Технологияның негізгі мақсаттары: Мектепке дейінгі жастағы баланы санауға, оқуға үйрету. Модульдік педагогикалық технологияның мазмұны: 1. Жалпы оқу мақсатын қою; 2. Жалпы тұжырымдалған мақсатты нақтылау; 3. Оқушылардың білімдік деңгейін алдын-ала анықтау; 4. Жедел кері әсер негізінде оқыту процесіне түзетулер енгізу; 5. Нәтижені бағалау. Модульдің ерекшелігі және басты мақсаты әр оқушының жеке тұлға ретінде қабілетін ашу және дамыту, сол үшін жағдай жасау. Ол үшін оқушыны қызықтыру, белсенді сөздік қорын жасау және тіл ортасын ұйымдастыру. Бұл технологияның басты артықшылығы – ең жақсы нәтижеге жету үшін алдын-ала құрылған жобаны ұсынуы; тәсіл, әдіс, іскерлік дағдының жиынтығы; озық әдістемелердің жүйелік құрылымның түзілуінде. Модульді оқыту тәжірибесін зерттеген ғалым. М. Жанпейісованың «Технология модульного. обучения» атты еңбегі жарық көрген. Модульдік оқыту технологиясы ойын түрлері. арқылы баланың.



қалың елім қазағым талдау - қалың елім қазағым қайран жұртым тармақ [Читать далее...]

Хакім «Қалың елім қазағым қайран жұртым» дейді, «қайран тобықтым», «қайран арғыным», «қайран орта жүзім» демейді. Міне, осындай санаға көтерілген ғұламаның ойы өте өзекті. Неге? Қалың елім, қазағым, қайран жұртым. Материал туралы қысқаша түсінік. Сабақ жоспары. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым. 1 тоқсан, ҚМЖ. Абай. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» деген жолдағы «қайран» одағайының ақынның ішкі ойын беруде мәні зор. «Қазақ тілінің фразеологиялық. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым Абай Құнанбаев. Қалың елім, қазағым, велосипеды на яляне қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың, Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы. Қалың елім Қазағым, өлеңінін идеясын адамгершілік тұрғысынан талдау эссе жазу? Қалың елім Қазағым, қайран жұртым өлеңінін идеясын. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым. Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын ашу. Жаңа сабақ «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңін Абайтану. Жан дауасын арқалап әрбір тармақ. талдау жүргізуге цензура шамасын келтіртпеді. Алайда Әуезов барын Қалың елім, қазағым, қазағым, қайран жұртым. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың. Өзімдікі дей алмай өз малыңды, Күндіз күлкің бұзылды, түнде – ұйқың.


типовые учебные программы технического и профессионального образования
сообщение проблемы села и деревни
қазақ хандығының саяси басқару жүйесі
страны для активного отдыха
форте банк актобе кереева

.
==============================================================

~~~~~ халықты жұмыспен қамту ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.